Söndags åskådare

Tjena
Kenneth ville att vi skulle komma o titta i Burlöv idag där han var domare i elit för att jämföra själv hur han ger poäng i förhållande till vad ekipagen presterar. För att sedan i läge två se var Clara o jag ligger på den skalan.
Vi hade ju inte gjort bort oss precis men min (och även Kenneths) ambition är högre än så.

Det klingar fortfarande att vi ska INTE ställa upp i eliten för att vara ngn medelmåtta. Att allting kan hända är jag fullständigt medveten om.

Jag berättade för Kenneth om Clara o mitt relationsproblem och Clara har endast varit hund FÖRUTOM att när klass 3 var klara och ingen annan skulle in i ringen fick jag testa rutan (som strulade i fredags). Skickade en klass 3 ruta.
Rakt in o tom lite för långt så det blev ett dk till mitten. Det kan jag leva med o där avbröt jag.

Senare ska Clara snart endast få vara hund o ha semester från Husse men sen har vi mycket träning framför oss och debutdatumet står fortfarande fast.

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Härligt att ni har debutdatum bokat =)

Ja det känns väldans tomt utan hund :( Se där ja ska Clara få lite semester?

2008-09-08 @ 18:24:22
URL: http://www.busgolden.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0