Vittring med flera dofter 2008-+7-23

Tjena
Provade Lindas recept med att ha flera olika dofter i vittringspinnarna.

Ikväll hade jag 5 olika dofter från 5 olika personer + min pinne.

Tyvärr ringde min telefon strax efter det att pinnarna blev utlagda så Clara fick sitta o vänta.
Se stod kamerastativet rätt nära så hon blängde först på det o sen fick jag kalla lite på henne.

Clara var JÄTTEDUKTIG. Hon har aldrig gjort detta tidigare.

Så fort jag fått Klartecken från Wimeo läggs filmen ut på sidan.


Björn

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad noggrann Clara är vid pinnarna! Är imponerad. Mina hundar stressar upp sig ganska mycket och ibland ser det mest ut som plockepinn. Förrässten så tycker jag att ringsignalen passar dig som handen i handsken ;-)

2008-07-24 @ 20:41:28
URL: http://lucasflock.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0