Träning onsdagen den 9/7 2008

Tjena
Kände att lite måste vi göra idag innan jag åker till jobb.
Ut på en stor gräsmatta "himmavid"


UT MOT KONEN
Jag kände mig inte nöjd i förrgår då Clara sprang till höger om konen då hon vinklar upp till höger.

Idag gick jag till vänster om konen o släpade fötterna efter mig. Gick förbi konen lite.


Första skicket kom hon till vänster om konen men jag tyckte att hon skulle närmare konen (hon var med råge inne inom cirkeln).

Efter tre skick såg det ut så här.



Bra tempo mot konen.

FJÄRRDIRIGERING
Säkerställt och kvalitetsäkrat ligg-stå-sitt-ligg samt hela paketet ligg-sitt-stå-ligg-sitt-ligg på fem meter.
Rumpan var här fast i marken. La sig som en "fällkniv".

Bara att köra vidare.





Kommentarer
Postat av: Monica & Sigge

Hej på er! Roligt att hitta en "birdie" ute i cybern. Det är jag som har Birdinamnam AC's Sigge. Vad duktiga du och Clara är!!! Ha de bra. Kram från oss

2008-07-09 @ 20:38:58
URL: http://www.siggebus.com
Postat av: Moa

Ni är så flitiga!

2008-07-10 @ 11:19:05
URL: http://lucasflock.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0