Filmning 2008-07-17

Tjena

Var ute o video-filmade innan idag.

FJÄRRDIRIGERINGEN
Hade 10 och 15 meterslinje.

Ligg-Stå-Sitt-Ligg
o mm från 10 meter
8 cm från 15 meter

VITTRING
En ny granne kände på pinnarna. Jag "pussade" på alla fyra sidorna o gned ut det på pinnen
inom mina fem sekunder.
Clara  jobbade sig fram till RÄTT pinne som hon kom in med.

Ovanstående två filmer hittar ni under foto/video=>video på hemsidan.

Försökte med APPORTERING MED DIRIGERING.
Ställde henne vid konen, backade så att hon skulle se på mig för att se i vilken riktning hon skulle springa.
Funkade inte alls i början men mot slutet gick det bättre så visst hopp finns.
Jag hade bollar som apporteringsföremål, vilket nog var fel, för i början sprang hon mot boll o sket i konen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0