Underhållsträning 2008-08-03

Tjena

Skulle åkt upp till Hundkompetens i Helsingborg idag men blev hemma och var hundvakt.
Det hindrade mig inte att träna lite med Clara.

Ryggsäcken på med en kon o vittringspinnar.

KONEN
Konskick 2 ggr. Klockrent.

VITTRING.
Inget kamerastativ som stod i vägen.
Tar rätt pinne. Lite osäker då hon kommer till mig utan dk.

Ut med min pinne igen men på en annan plats. Klockrent.
Jobbar på bra, svansen går hela tiden, och levererar rätt.

Byter plats o riktning på pinnarna. Min pinne på en tredje plats. SUPERDUPER.

FJÄRRDIRIGERING.
Fortfarande 1 dm vid sista sittandet.

INKALLANDE
För söligt stannande/liggande.

Åker upp till Helsingborg i morgon och rapporterar från det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0