Lördag i Lomma

Tjena
Trots ett jäkla regn samt blåst åkte vi till Lomma för att kolla på träningstävlingen.

Lydnadsbanan för elit var uppsatt samt en bana för brukslydnaden.
Efter det att snart alla hade kört bruklydnaden visade sig att de två ekipage som anmält sig till elitlydnaden inte kom.
Jag frågade om jag fick testa rutan. Vi körde konen=> rutan både från vänster och höger. Lite brått till konen hade hon men hon var inne i cirkeln. Jag testade även dumrutan med ett lysande resultat.

Jag har försökt att rannsaka mig själv angående vänster o höger och har kommit fram till att våra rundor går i VÄNSTERVARV, dvs jag säger mycket mer vänster än höger. Redan ändring på detta. Vi går högervarv numera ngn dag framöver så att jag dirigerar henne då hon går lös framför mig. Om detta är lösningen vet jag ej men det är värt attv testa.

Claras högra öga "geggar" nu inte så mycket sedan vi fick dropparna igår.

Vi önskar er en fortsatt trevlig lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0